سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمپین بهروز شیخ رودی

وبلاگ رسانه ای برای هزاره سوم...

وبلاگ و پیدایش آن جهان وب را به جهانی تعاملی و برخوردار از کنش های چند گانه نموده است ،آغاز وبلاگ نویسی فارسی زبانان نیز تحول شگرف وب فارسی به وجود آورد.
وبلاگ پژوه ، تلاشی است دانش محور ، مردم نهاد و غیر سیاسی برای ایجاد نگاهی علمی و پژوهشی در سطح وبلاگ نویسان نهادها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی که از سال 1386 شروع به فعالیت نموده است .

نگاهی به ابعاد مختلف پروژه اینترنت چمدانی

نوشته : بهروز شیخ رودی | در : چهارشنبه 90/4/1 | نظر

 

نگاهی به ابعاد مختلف پروژه اینترنت چمدانی -یک

 پروژه اینترنت چمدانی ،محصول مرکز آمریکای جدید 

 

به نقل از نیویورک تایمز ،پروژه اینترنت چمدانی وزارت خارجه آمریکا توسط مرکز آمریکای جدید طراحی شده است.

 

در گزارش روزنامه نیویورک تایمز درمورد اینترنت چمدانی و شبکه تلفن همراه که در خارج از کشور توسط وزارت امور خارجه مستقر شده، ممکن است این را نادیده بگیریم که بنیاد امریکای جدید، نقش مهمی در این کار دارد .

تنها در یک مقاله به نقش پروژه فن آوری باز ارائه شده از طرف اتاق فکر این موسسه، که نقش مهمی در توسعه "امکان ارتباط اینترنتی سیار یا چمدانی" داشته اشاره شده است، فناوری که به مخالفان اجازه خواهد داد محدودیت های رژیم های سرکوبگر در سرتاسر جهان را از طریق شبکه امکان ارتباط اینترنتی سیار در هم بشکنند.

مردان فعال در این پروژه (که همه با توجه به صفحه کارکنان وب سایت مرد هستند به جز یک نفر)،یک کیف دستی  یا چمدان را طراحی کرده اند که " شامل آنتن های کوچک بی سیم برای افزایش منطقه تحت پوشش؛ یک لپ تاپ برای اداره سیستم؛ ورودی برای اتصال به دستگاه های دیگر از قبیل کد کننده ارتباطات؛ و اجزای دیگر مثل کابل می باشد. "

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: اینترنت باز،آمریکا، فناوری

<      1   2   3   4   5   >>   >

مطالب قبلی